۲۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۰
بازدید:۴۰۴۲
صدآنلاین | همگان در انتظار انتخاب آرایش خط حمله سرخ‌پوشان پایتخت برای دیدار حساس با سپاهان اصفهان هستند.
کد خبر : ۳۱۳۸

حل معمای پیچیده خط حمله پرسپولیس با فرمول یحیی/ اکران نمایش جدید با دیاباته و آل کثیر؛ پریرا جای کدام بازیکن را می گیرد؟

پرسپولیس در نیم‌فصل دوم روزهای خوبی را نمی‌گذراند و ناکامی بزرگ‌ در جمع‌آوری امتیازات لازم و رسیدن به صدر جدول، مرتبط با آسان گل خوردن و البته در نقطه مقابل سخت گل زدن آن‌ها است. سرخ‌پوشان پایتخت در بازار زمستانه ۲ مهاجم جذب کردند و عیسی آل‌کثیر و لیاندرو پریرا به فهرست پرسپولیس اضافه شدند و شیخ دیاباته هم با گذراندن دوره مصدومیت به فرم ایده‌آل رسید و انتظار می‌رفت با اضافه شدن این مهره‌های تاثیرگذار، معادلات به سود سرخ‌پوشان پایتخت تغییر کند اما این‌گونه نشد.

یحیی گل‌محمدی که بعد از جدایی یورگن لوکادیا، در خط حمله تیمش به‌سراغ استفاده از بازیکنانی مثل محمد عمری، امید عالیشاه، مهدی ترابی و البته وحید امیری رفت و حتی از بازیکنانی مثل حامد پاکدل و مهدی عبدی هم استفاده کرد، حالا ۴ مهاجم تخصصی را در فهرست تیمش می‌بیند که می‌تواند با حضور آن‌ها، آرایش‌های مختلفی را در خط حمله پرسپولیس چینش کند. سرخ‌پوشان پایتخت در نیم‌فصل دوم در طول ۵ مسابقه تنها ۳ گل به‌ثمر رسانده‌اند که آمار قابل‌قبولی نیست.

حل معمای پیچیده خط حمله پرسپولیس با فرمول یحیی/ اکران نمایش جدید با دیاباته و آل کثیر؛ پریرا جای کدام بازیکن را می گیرد؟

اکران نمایشی تازه از زوج «آل‌کثیر» - «دیاباته» در نقش‌جهان؟

پرسپولیس در دیدار بعدی خود باید در جام حذفی مقابل سپاهان اصفهان به میدان برود و آمادگی بالای طلایی‌پوشان اصفهانی چه در فاز تدافعی و چه در فاز تهاجمی باعث شده تا یحیی گل‌محمدی به دنبال انتخاب بهترین ترکیب برای رویارویی با حریفی اصفهانی باشد. مهم‌ترین دغدغه گل‌محمدی برای مسابقه حساس با سپاهان، چگونگی چینش آرایش خط حمله تیمش است و باتوجه به تعدد مهاجمان در دسترس، سرمربی پرسپولیس به دنبال انتخاب بهترین زوج است.

شیخ دیاباته و عیسی آل‌کثیر در ۲ مسابقه اخیر سرخ‌پوشان پایتخت در ترکیب اصلی در قامت مهاجم تخصصی به کار گرفته شده‌اند که در آبادان، دیاباته توانست دبل کند و آل‌کثیر هم در نقش گل‌ساز مقابل صنعت‌نفت درخشید اما در مصاف با هوادار، نه مهاجم مالیایی گره‌گشای کار پرسپولیس بود و نه عیسی آل‌کثیر توانست نمایش خوبی داشته باشد و همین مسئله باعث شده تا سرمربی سرخ‌پوشان پایتخت برای اعتماد دوباره به این زوج مردد شود.

حل معمای پیچیده خط حمله پرسپولیس با فرمول یحیی/ اکران نمایش جدید با دیاباته و آل کثیر؛ پریرا جای کدام بازیکن را می گیرد؟

معمای ورود پریرا؛ جای کدام ستاره؟

لیاندرو پریرا، آخرین خرید پرسپولیس در بازار زمستانه بود. مهاجم برزیلی که سابقه حضوردر فوتبال آسیا را دارد و برای تیم گامبا اوزاکای ژاپن به میدان رفته اما نتوانست در اولین حضورش در ترکیب سرخ‌پوشان پایتخت نمایش خوبی را داشته باشد و فرصت مناسبی هم برای او ایجاد نشد و در نهایت، در شرایطی که هواداران پرسپولیس دلخور از عملکرد بازیکنان تیم‌شان بودند، گلوله‌ای برفی به سمت پریرا هم پرتاب شد تا اولین بازی او در ترکیب سرخ‌پوشان پایتخت به بدترین حالت ممکن به‌پایان برسد.

پریرا بعد از ناکامی در گلزنی به هوادار، در دیدار دوستانه مقابل ویستاتوربین توانست دبل کند تا عطش خود برای اضافه شدن به ترکیب پرسپولیس را نشان بدهد. مهاجم برزیلی سرخ‌پوشان پایتخت به مانند دیاباته از قد و قامت بلندی برخوردار است و بعید به‌نظر می‌رسد که یحیی گل‌محمدی بخواهد از لیاندرو پریرا در کنار شیخ دیاباته در دیدار با سپاهان استفاده کند و احتمالاً سرمربی پرسپولیس در این مسابقه حساس به‌سراغ آزمودن زوج عیسی آل‌کثیر و لیاندرو پریرا خواهد رفت و دیاباته در نقش یار جانشین به ترکیب تیمش اضافه خواهد شد. 

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Russian Federation
شنبه ۲۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۰
ما فقط برد میخایم .پرسپولیس
پربیننده‌ها پربحث‌ها